Як вибрати приміщення для офісу?

Автор | 19.07.2018

як правильно вибрати офіс компанії Потрібно розуміти, наскільки важливим є цей вибір. Приміщення для офісу можна назвати обличчям підприємства або його візитною карткою. Варто пам’ятати про те, що в цьому приміщенні будуть знаходитись люди, продуктивність праці яких впливає на розвиток компанії. Важливу роль відіграють і меблі, які впливають на зручність роботи і комфорт працівників. Але зараз ми поговоримо не про внутрішній інтер’єр, а про вибір самого офісу. І не важливо чи мова йде про оренду, чи про купівлю приміщення, вимоги до нього будуть практично однакові. Тож як вибрати приміщення для офісу, щоб воно найкращим чином впливало на імідж та розвиток компанії?

Важливі фактори при виборі офісу

Як кажуть, все повинно бути для клієнтів, від кількості яких в кінцевому результаті буде залежати прибуток компанії. Саме тому перевагу слід віддавати спорудам, що розташовані в людних місцях, поблизу вокзалів, станцій метро і зупинок громадського транспорту. Якщо офіс буде розташований в будівлі біля однієї з головних доріг міста, клієнтам легше буде пояснити як його знайти. Наявність зручної парковки для авто клієнтів буде додатковою вигодою. Офіс у спальному районі десь між багатоповерховими житловими будинками або в квартирі одного з таких будинків буде менш ефективним і потрапити в нього клієнтам буде значно важче.

Внутрішній і зовнішній вигляд офісу повинен бути бездоганний. Інтер’єр всередині приміщень можна створити самостійно, а от зовнішній вигляд, особливо коли йде мова про оренду комерційної нерухомості, змінити не вдасться. Та й зараз існують вимоги, згідно яких самовільно змінювати зовнішній вигляд будівлі заборонено. Нагадаємо і про те, що зовнішня обробка фасаду потягне за собою додаткові фінансові витрати, які для більшості молодих компаній будуть просто недоцільні. Не варто обирати офісне приміщення поруч з офісами більш відомих компаній, які вже мають певний авторитет на ринку і будуть відволікати клієнтів. Про наявність всіх необхідних комунікацій та зручностей для працівників навіть не варто нагадувати. Сантехніка, опалення та освітлення приміщень повинні бути в ідеальному стані. В іншому випадку в клієнтів буде складатись негативне враження про підприємство, яке не дбає про свій персонал.

Переваги офісу в бізнес центрі

Вигідні умови оренди офісних приміщень сьогодні цікавлять багатьох підприємців, що працюють у різних напрямках. Особливо високим попитом користуються добре обладнані приміщення в центральних районах великих міст України. Сьогодні набули популярності так звані бізнес-центри, що представляють собою багатоповерхові споруди, всі приміщення яких розраховані на облаштування офісів. При оренді офісу в бізнес-центрі престиж компанії значно зростає і в очах клієнтів таке підприємство виглядає більш солідно. Зазначимо, що майже завжди бізнес-центр знаходяться в районах з інтенсивним рухом транспорту і великою кількістю перехожих. Всередині бізнес-центрів та ззовні завжди хороше освітлення, територія і приміщення регулярно прибираються, а для автомобілів виділяється велика парковка. Крім цього, вхід в бізнес-центр контролюється спеціальною охороною, яка проглядає периметр території та коридори за допомогою камер спостереження. Іноді в обов’язки охорони бізнес-центру входить і спостереження за парковкою авто. Всі приміщення багатоповерхових бізнес-центрів мають доступ до високошвидкісного інтернету, а для відвідувачів встановлюється Wi-Fi без захисту паролем, що привертає додаткову увагу. Якщо ж на першому поверсі бізнес-центру є ще й затишне кафе, працівники зможуть перекусити під час обідньої перерви не покидаючи будинок з максимальним комфортом.